Saturday

16 April 2011

Tarikh ni sangat istemewa dalam hidup saya. Apa ada pada tarikh 16 April ni?

1st- Tarikh ni hari lahir mak saya. Selamat hari lahir mak, semoga panjang umur, murah rezeki, sihat tubuh badan, dan sentiasa dalam lindungan rahmat Allah Taala.

2nd- Pada tarikh ni,dua tahun lepas 16/04/2009 saya disahkan mengandung Muhammad Irfan Harith.

3rd- Sebenarnya yang ke 3 blom ada lg. Cuma berangan je. Hari ni masuk hari ke 4 saya miss period. Period saya selalunya pusingannya sama. paling jauh pun beza sehari je. Disebabkan minggu lepas saya dah buat pregnency test n keputusan -ve, macam malas plak nak wat UPT lg. Minggu lepas tu buat test coz doktor suruh buat UPT selepas 2minggu jumpa dia hari tu. Kalau wat UPT,mesti nak mengharapkan +ve walaupun sebenarnya dlm perancangan keluarga blom lagi nak tambah. Tp disebabkan tarikh ni,teringin nak bagi mak hadiah harijadi nye dengan berita gembira ini(kalau ada lah kan).2tahun lepas hadiah berita mengandung kan irfan adalah hadiah paling istemewa buat mak coz irfan cucu sulung mak n abah. Dan kalau betul lah ada, silap2 tarikh lahir irfan n adik dia pun sama ataupun dekat-dekat. Bila hari tu tengok buku merah Irfan, tarikh last period waktu tu n tarikh last period bulan lepas sama. Wahh, ni suratan atau kebetulan?

Tengok la macam mana nanti malam ke. Kalau rasa diberi kekuatan untuk wat UPT lg, kita tgu result nye ok. Kalau masih takut lagi,tunggu la lagi 2 minggu lagi, kalau tak period jugak, baru buat UPT.

No comments:

Post a Comment

sudi2