Thursday

BED TIME STORY



Hahaha.. bed time story la sangat..

Ni video Irfan hafal surah yang dia blajar. Sebenarnya ni masa nak tido kan qisya n dia.

Sebelum tu dia dah puas main gelut2 ngan adik dia.
Kadang-kadang gurau si abang ni kasar sikit. Macam lupa plak yang dia dapat adik girl n adik baru umur setahun sebulan. Habis diulinya si adik.

Selalu kena marah dengah si ayah. Tapi dah namanya budak.
Bila kena marah, dia berhenti la buat adik. Lepas setengah jam, lupa dah. sambung balik gurau stail lelaki dengan si adik gegirl dia. Ishhh.

Tu yang dalam video tengok kepala dia dah berpeluh2.



video



alaa,lepas download 1 je video.. yg lg 1 xdapat2 nak upload. mungkin size dia besar kot. ye lor, 2min ++.  so satu je lah..














































1 comment:

  1. Heheh..adik gegerl pon jadi lah eh..janji ade geng..:-)

    ReplyDelete

sudi2