Friday

Kerana Stress Duit Aku Melayang



Hari ni rasa sangat bosan. sebenarnya hari ni rasa dada sakit sangat sebab 'makan hati'..ni bukan sebab makan hati ayam or hati lembu ye.

tapi kalau marah tak lepas, gini la jadinya. rasa dalam dada cam nak meletup. selagi xluah,memang tak tenang jiwa

aku ni plak jenis yang suka berterus terang or erti kata lain sound direct je kalau tak puas hati. tapi kali ni dah tak mampu nak sound direct or berterus terang. kalau wat jugak, macam mencurah air ke daun keladi je, n mungkin bleh jadi macam tuang minyak tanah ke api je gamaknya. so biar je lah.

tp masalah nye bila di biarkan ,gini la jdnye. dada rasa sakit sangat. cam nak meletop. benci tau perasaan camni.

so untuk mengubat hati yang lara ni, g la tengok2 web site shopping2. terutama skali web site bb stuff.
memang hobi aku ni sejak ada anak. bila jiwa kacau ni, bila menyopping memang tak fikir panjang, terus beli. hari ni melayang wit 3rat++. memang sedap2 hati je la mengoder. ditambah lagi guna maybank2u, trus tekan2 keyboard hantar wit. lari bajet aku bulan ni.

selalunya kalau barang mahal2, aku survey dulu n pikir berbulan-bulan samaada nak beli ke tidak. tapi hari ni entah sawan apa entah yang buat aku trus beli tanpa pikir panjang nak beli. rasanya kurang 20 minit,aku dah siap semua proses order termasuk transfer wit skali. huhh ni kalau en suami tau, geleng kpala dia dengan bini dia ni. memang sawan tarik duit menyerang ni sangat bahaya.

hari ni betul2 makan hati. akibatnya RM aku pun melayang. insyaallah kalau xde pape aral, barang yang aku order ni sok sampai. harap barang ni worthwhile pada aku n pada anak aku.

tp kan masalahnya, hati ni lom terubat lagi walaupun wit dah habis melayang. ingat kan boleh hilangkan stress. selalunya terapi shopping barang anak ni menjadi untuk hilangkan stress. ishhh. tp kenapa hari ni xmenjadi ek..dia suh shopping lagi kot..hujung bulan aku gigit je la barang bb tu jawabnya klu aku beli lagi. 

xsabar nak balik rumah untuk tenung muka anak-anak n melayan kerenah diaorang. sure akan hilang stress kan.



betul x momies2. bila tengok muka anak, masalah negara pun bleh selesai kan.tp sebelum blik rumah, ni la jadinye.abis wit aku sementara tunggu waktu balik n jumpa anak2.alasan...hehehhe

xsabar nak blik ni..

No comments:

Post a Comment

sudi2