Friday

Jumaat Yang Tenang.

Kenapa hari ni bosan sangat

Rasa nak tido je dalam office ni.

Keje pun x banyak

Nak upload koleksi tudung Maira,tp tak sempat amik pic. kalau sebelum ni,memang xsempat nak upload. so hanya direct customer je. maaf la ye. blog ni nama maira jugak,tp tudung maira skali skala je timbul dalam ni. klu sebelum ni sy cm jual melalui facebook n direct customer je. 

sebenarnya blog ni blog rojak. ada personal n ada bizz kecil-kecilan. so faham2 je la ye keadaan blog dlm ni yang lintang pukang. so ikut dan aku je la nak masuk yg mn. hehe. 

ni tengah rungsing nak bli kamera. insyaallah,n jk enSuami izinkan,weekend ni nak trus beli dslr. harap xde halangan n bantahan..

hr ni juga xsabar nak balik rmh coz barang on9 yg aku beli 2hr lepas dah pai rmh..agak makan ms sampai ketangan aku.huhu. sebenarnya aku beli dr 2blogger. kat 1 blog tu aku beli CCPP n baju2 irfan. lagi 1blog, aku beli ermmm jamu n minyak mariam. ni untuk kasi perbaiki dalaman wanita n besarkan B. menurut blog tu n member aku yang dah pernah makan jamu tu, jamu ni juga mampu mengetatkan tuttt.huhu. apa yg ketat, faham2 sudah ye.

memandangkan aku dah totally stop dr breastfeeding si irfan lebih 2bln, so aku bercadang untuk memperuntukkan sedikit ms untuk fit2 kan balik aku nye body n dalaman wanita i ni, dan juga untuk mengembalikan B aku yang dah kurang itu..uwaaaaaaaaaa..xpe. for u i will irfan. dapat menyusukan anak adalah satu anugerah yg tak ternilai. klu B rs kurang uhmm, ni la gunanya ubat2 n jamu2 yang ada di pasaran. kan2. setelah setahun setengah menyusukan irfan sepenuhnya n sementara mengandung kembali n menyusu kembali untuk adik adik adik adik irfan, kini masa untuk touchup2 mn yg perlu. ni semua utk ensuami terchinta, ni pun anugerah terhebat yang Allah bg kat aku, seorang suami yang terbaik.Alhamdulillah..

nak tau ke apa yang aku beli utk tujuan di atas tu? ermmm rs nya aku akan bgtau selepas aku dah cuba n merasai perubahan nya ke idak ye. andai berkesan, member2 yang lain pun bleh cuba. ahakssss..ada ke yang nak cuba..hehe..kalau tak berkesan seperti yang member aku war2 kan itu, kita usaha lain la ye. tungguuuuuuu.

bye bye..

No comments:

Post a Comment

sudi2